Из дневника на една българска балерина работеща в Берлин

Из дневника на една българска балерина работеща в Берлин




19 март 2023


Запознах се с Хайнц. Рус, висок и атлетичен немец с черно Порше Кайен. Дадох му моя телефонен номер.


21 март 2023


Приех поканата за вечеря с Хайнц и той ме заведе в известния в центъра на Берлин ресторант Грил Роял. Угости ме и после ме закара с поршето си до нас без дори да се опита да ме целуне. Различен е от другите мъже.


23  март 2023


Излезнахме събота следобед с Хайнц. Той първо ме закара да ми покаже къщата, която иска да си купи на езерото в гората Грюневалд и после ме заведе в една туристическа агенция да ми покажат каталози на Карибските острови, на които иска да ме заведе около Великденските празници. Вечерта преспахме заедно.


25 март 2023


Хайнц ме взе с поршето след представлението, но преди да ми разреши да се кача в колата му, ми каза да ходя да се изчистя калта от ботушите. Обидих се и се прибрах с метрото вкъщи.


01. април 2023


Великден наближава,. Купих си бански за Карибите, а Хайнц не се обади повече. Уморих се да събирам звездите от земята, които мъжете ми показват в небето.


Kommentare

Beliebte Posts aus diesem Blog

Българка или бразилка?

Wie man an einem kurzen Telefonat erkennen kann, ob man sich in Deutschland oder in Bulgarien befindet

„All you can eat Sushi”